Ik wil het gereedschap van tevoren maken voordat ik de fiets uit elkaar haal...
Volledig van plan om de houder te kopen... heb je ook de motorstop tool gebruikt? Ik vroeg me alleen af of er een standaard binnendiameter voor de koppelingsmand was. Of wat meet de buitendiameter van je dop? Hoe strak is de passing in de mand?Ik heb dit onlangs gedaan, maar ik heb alleen de dop en het membraan / de lagerhouder naar de machinefabriek gebracht. Het probleem is dat niet alle doppen gelijk zijn. Mijn machinist moest de voorraad eerst bewerken voordat hij op de juiste afmeting draaide. De vlakken ten opzichte van de buitendimensie varieerden aanzienlijk. Als je gewoon op de juiste buitendimensie zou draaien zonder te controleren hoe de vlakken op de buitendimensie waren, zou je problemen hebben.
Ik zou geen slagschroevendraaier gebruiken. Koop het koppelingshoudgereedschap en doe het goed.
Past de dopsleutel die je hebt er zonder aanpassingen in?FWIW het is de 12-punts 30 mm dopsleutel van Craftsman. Ik weet niet of de 6-punts werkt.
Ik heb het niet gedaan, maar herinner me dat het in een YouTube-video over het onderwerp werd vermeld.Ik wil het gereedschap van tevoren maken voordat ik de fiets uit elkaar haal....
Past de dop die je hebt er zonder aanpassingen in?
Ik heb het niet gedaan, maar herinner me dat het werd vermeld in een YouTube-video over het onderwerp
Elke niet-slagdoppensleutel van chroom heeft bij mij in dat gat gepast. 30 mm slagdoppen zijn een ander verhaal, aangezien je sowieso geen slagmoersleutel op die moer mag gebruiken. Koop gewoon een niet-slagdoppensleutel van chroom van 30 mm en je bent klaar...Ik wil het gereedschap van tevoren maken voordat ik de fiets uit elkaar haal....
Ik heb de slagdop gebruikt die ik heb aangepast, maar een momentsleutel eraan bevestigd toen ik hem weer in elkaar zette. Minder materiaal te verwijderen omdat de slagdop conisch is.Elke niet-slag chroom dop heeft voor mij in dat gat gepast. 30mm slagdoppen zijn een ander verhaal, aangezien je sowieso geen slagmoeraanzetter op die moer zou moeten gebruiken. Koop gewoon een niet-slag chroom 30mm dop en wees er klaar mee...
Ik heb een slagmoersleutel-dop genomen en deze met een slijptol (ongeveer) geslepen totdat hij paste. Waar ben je gevestigd? Ik kan hem je sturen als je wilt. Ik heb ook de koppelingssleutel en het vergrendelgereedschap. Deel ze graagLooking to pre make the tool before i take the bike apart....
Ik ben in upstate ny, ik zou de gereedschappen graag willen gebruiken, aangezien het lijkt dat de enige plek waar ik ze kan vinden buiten het land is.Ik heb een slagdoppensleutel genomen en deze met een slijptol (ongeveer) geslepen totdat hij paste. Waar bent u gevestigd? Ik kan het u sturen als u wilt. Ik heb ook de koppelingssleutel en het vergrendelgereedschap. Ik deel ze graag met u.Ik wil het gereedschap van tevoren maken voordat ik de fiets uit elkaar haal....