BMW K1200, K1300, and K1600 Forum banner

Foutcodes Help

8.7K views 11 replies 4 participants last post by  NealChaykin69  
#1 ·
Ik heb mijn k1300r gecontroleerd met de GS-911 en de volgende fouten gevonden:

28963

Kan de uitleg nergens vinden. Ideeën?

#4 ·
Maak je geen zorgen. Het kan zijn dat de batterij kapot is en geen lading van 12,4 volt plus vasthoudt. Controleer dus de spanning die hij aangeeft. Het kan ook fluctueren (meestal naar beneden en heel snel), wat een ander teken is. Het is mij overkomen en allerlei rare dingen begonnen te gebeuren, zoals de foutmeldingen die je ziet en constante 'herstarts' en het viel een keer uit terwijl ik erop reed. Enorm gevoel voor humor mislukte toen dat gebeurde...

#5 ·
Goed nieuws! De codes van het instrumentenpaneel zijn allemaal verdwenen en de batterijtests zijn 12,74V. Ook de TPM (RDC) apparaten verwijderd die me steeds vertelden dat mijn banden plat waren, aangezien ik er zeker van ben dat de batterijen daarvan al lang leeg zijn. Krijg deze echter nog steeds:
28964
28965
28966
Ik ben er zeker van dat als ik het inlever om te upgraden naar de nieuwste versie van de regeleenheid, deze misschien verdwijnen... glas halfvol denken. Nogmaals bedankt! L

#8 ·
Bedankt TF, helaas kosten ze elk $210. Nou ja, de kinderen hoeven dit jaar niet naar de universiteit.
L
Je hebt nog twee andere opties
1. vervang de tps-batterij door de oude eruit te graven en een nieuwe in te solderen. Er zijn verschillende berichten die de techniek beschrijven. Het kan succesvol zijn, maar je hebt niets te verliezen.

2. koop goedkope (ongeveer €15) vervangingen van Aliexpress. Ik heb er een gekocht en hij werkt nog steeds prima.

#11 ·
Heb net een beschrijving geüpload van het vervangen van de TPS-batterij en/of het TPS-vervangingsproces voor het nageslacht