BMW K1200, K1300, and K1600 Forum banner

Podręczniki

235 views 9 replies 6 participants last post by  Corkboy  
#1 ·
Dwa miesiące temu kupiłem K1200S z 2007 roku i miała kilka drobnych problemów, ale z pomocą tego forum "większość" z nich rozwiązałem i w końcu zarejestrowałem motocykl i wyjechałem na drogę. Nadal świecą się żółte kontrolki ostrzegawcze i kontrolki LAMPR! (patrz zdjęcie), mimo że WSZYSTKIE światła działają idealnie?!?!
Właśnie kupiłem K1200S z 2007 roku i ona również ma kilka problemów, głównymi z nich są pęknięcie w zbiorniku wyrównawczym chłodnicy po stronie obudowy termostatu (które spróbuję naprawić spawaniem plastiku lub wymienić, jeśli to nie pomoże) i lekkie przerywanie silnika (najpierw wymienię świece, a potem zobaczymy, czy to pomoże).
Zastanawiałem się, czy jest gdzieś możliwość pobrania DARMOWEJ instrukcji serwisowej do obu modeli?
Pozdrawiam.
Beno
 

Attachments

#2 ·
Nie można otrzymać darmowej kopii instrukcji warsztatowej jako takiej. Była ona dostępna tylko na CD. Możesz spróbować zdobyć używaną płytę CD, lub kogoś w Australii, kto nagra Ci kopię swojej (nie żebym to polecał (kaszl, kaszl)). Szkoda, że nie zapytałeś w zeszłym tygodniu, bo mój brat wrócił wczoraj do Melbourne.
Podobnie, w zależności od Twojej wiedzy IT, możliwe byłoby "zamontowanie" dysku, aby naśladować CD, za pomocą obrazu ISO płyty.

Jeśli znasz się na montowaniu obrazów ISO, daj znać na DM
 
#4 ·
Nie możesz dostać darmowej kopii instrukcji warsztatowej jako takiej. Była dostępna tylko na CD. Możesz spróbować zdobyć używaną płytę CD lub kogoś z Australii, kto nagra Ci kopię swojej (nie żebym to polecał (kaszl, kaszl)). Szkoda, że nie zapytałeś w zeszłym tygodniu, bo mój brat wczoraj wrócił do Melbourne.
Podobnie, w zależności od Twojej wiedzy IT, możliwe byłoby "zamontowanie" dysku, aby naśladować CD, z obrazem ISO płyty.

Jeśli znasz się na montowaniu obrazów ISO, daj znać na PW.

A co do Twojej wiadomości o Lampr!, jeśli jesteś pewien, że wszystkie lampy działają, w tym światła pozycyjne/postojowe, to czy wymieniłeś lub zainstalowałeś jakieś światła LED? Mogą one mieć niską rezystancję, co powoduje, że rower myśli, że lampa się przepaliła.
Dzięki za odpowiedź. Jestem PRAKTYCZNIE analfabetą komputerowym, więc to wszystko jest dla mnie za trudne. Zamontowałem tylne kierunkowskazy LED, ale migały za szybko, więc założyłem inne (nie OEM, ale typu żarowego o tej samej mocy). Czy coś trzeba zresetować?
 
#5 ·
Sprzedawcy LED kłamią. Większość nie będzie działać z BMW komputerem wykrywania awarii lampy bez dodatkowego rezystora. Jeśli poświęcisz trochę czasu na wyszukiwanie lamp LED na forum, możesz znaleźć takie, które działają.
 
#6 ·
Jeśli chodzi o diody LED, spróbuj Stedi.com.au, większość ich sprzętu jest w pełni zgodna z magistralą CAN.

Jeśli chodzi o płyn chłodniczy, Penrite blue działa bardzo dobrze, w moim GT od ponad 18 miesięcy, cyfrowy wskaźnik temperatury nigdy nie przekracza 1,5 kreski na drodze, 2,0 w dużym ruchu, gdy wentylator się włącza.
 
#7 ·
Czy w GS911 lub Motoscan istnieje opcja zmiany czułości magistrali CANBus w celu uwzględnienia świateł LED z ich niższym poborem prądu, aby zapobiec błędom LAMPF/LAMPR?

Nie jestem pewien, czy dotyczy to Twojego konkretnego motocykla, czy zadziała, ale jestem pewien, że gdzieś widziałem tę opcję.

-=Glyn=-
 
#8 ·
Czy jest opcja w GS911 lub Motoscan, aby zmienić czułość magistrali CANBus, aby pomieścić światła LED o niższym poborze prądu, aby zapobiec błędom LAMPF/LAMPR?

Nie jestem pewien, czy dotyczy to Twojego konkretnego motocykla, czy zadziała, ale jestem pewien, że widziałem tę opcję gdzieś.

-=Glyn=-
Cześć Glyn, nigdy nie znalazłem ustawienia Motoscan ani GS911, które pozwalałoby na dostosowanie do przednich lamp LED (K12R), a niech mnie Bóg ukarze, próbowałem.